Mãgãrii la Cosmote.

Wednesday, 15 February 2012 in Romania de azi |

Eu am renuntat la abonamentul pe care il aveam la Cosmote acum aproximativ 2 ani, cosmote Mãgãrii la Cosmote.cand am constatat ca cei care sunt noi abonati, sau cei care sunt pe cartela, au beneficii mai mari la acelasi pret decat mine la un abonament cu o vechime de 4 ani.

 

Bun, deci de 2 ani sunt pe cartela. Cartela pe care o incarc periodic si imi activez extraoptiunea de 5€ (1500min si sms/mms in retea si 75min si sms nationale).

 

Cand activezi extraoptiunea, ti se iau de pe cartela 5€ si ti se dau respectivele minute/sms-uri si ti se spune ca sunt valabile o luna de zile. Deci tu ai dat banii si o luna de zile ar trebui sa beneficiezi de minutele/sms-urile alea.

 

Mie mi s-a activat extraoptiunea pe 21 ianuarie, deci pana pe 21 februarie nu ar fi trebuit sa am probleme.

 

Dar ieri seara, 14 februarie, primesc un sms de la Cosmote ca daca nu-mi incarc cartela, voi intra in perioada de gratie si nu voi mai putea suna si trimite sms-uri.

 

Nu iau in calcul amenintarea gandindu-ma ca mi-au fost deja luati cei 5€ acum 3 saptamani si normal inteleg sa mi se duca valabilitatea creditului pe care-l mai am pe cartela, nu valabilitatea celor 5€ pe care eu i-am platit in urma cu 3 saptamani.

 

Si ma trezesc astazi si incerc sa-i trimit sms prietenei, logic, nu reusesc.

 

Incerc sa sun.., nu merge sa suni si sunt anuntat ca sunt in perioada de gratie..

 

Ok.., incerc sa sun la relatii cu clientii sa ma lamureasca respectiva persoana ce si cum si ce credeti ..? Nu poti intra in legatura cu un operator pana nu incarci cartela, desi eu mai aveam bani pe cartela, dar nu se tinea cont de aia ca cica eram in perioada de gratie..

 

Voi intelegeti ca nu poti intra in legatura cu un operator fara sa reincarci cartela in conditiile in care tu ai bani pe cartela si esti in perioada de gratie ?

 

Incarc cartela si nerabdator sun si vorbesc cu operatoare :

 

operatoare: Buna ziua, sunt….. cu ce va puteam ajuta …

eu: Buna ziua,

eu: Sunt client al dumneavoastra si am o nelamurire.

eu: Utilizez o cartela cosmote pe care o incarc periodic si imi activez extraoptiunea de 5€.

eu: Odata ce activez extraoptiunea si mi se iau 5€ din cont, eu timp de o luna de zile ar trebui sa beneficiez de minutele/sms-urile respective. Corect ?

operatoare : Da.

eu: Bun, au trecut 3 saptamani de cand am activat-o si ieri am primit un sms ca voi intra in perioada de gratie si astazi nu mai puteam suna pe nimeni. De ce?

operatoare: Pai v-a expirat perioada de valabilitate a creditului si nu mai puteti suna pana la reincarcare.

eu: Pai ok, inteleg sa-mi expire valabilitatea creditului care inca il am pe cartela si sa nu pot suna de el, dar eu daca acum 3 saptamani mi-am activat o extraoptiune si mi-ati luat din cont 5€, acum nu-i mai pot folosi nici pe aia? Adica, eu v-am platit toti banii odata si acum nu mai sunt valabili?

operatoare: Deci daca a expirat valabilitatea creditului nu mai puteti utiliza minutele/sms-urile pana la reincarcare.

eu: Bun, dar daca e politica asta, de ce astazi cand mi s-a restrictionat nu mi-ati returnat partea din cei 5€ pe care nu o folosisem, respectiv o saptamana?

operatoarea: o dadea in diverse si mi-a sugerat ca daca vreau sa fac reclamatie, sa intru la ei pe site.

eu: Bun, mai am o problema, daca eu sunt client de-al dumneavoastra si imi activez o extraoptiune si mi se spune ca o luna de zile am asta si asta, vi se pare normal ca in cazul in care mi se restrictioneaza accesul dupa 3 saptamani si inca mai am credit pe cartela, sa nu pot suna la relatii cu clientii si sa intru in legatura cu un operator pana nu incarc cartela ?

operatoarea: o tinea una si buna cu valabilitatea ei si imi sugera sa fac reclamatie pe site la ei si nu puteam in nici un fel sa o aduc la o discutie logica si sa o scot de pe pistele eu clar trasate pe care trebuia sa le urmeze in discutiile cu clientii.

 

P.S. : Nu m-am agitat atat pentru bani, pentru ca asa cum puteti vedea este o nimica toata, dar nu mi se pare normal sa mi se ia bani pentru un serviciu si sa-mi spuna ca nu mai este valabil si nici sa nu pot suna la ei pana nu reincarc cartela. WTF?

 

=====================================================

Articole asemanatoare:

Tags: ,

9 Comments

  • Diana says:

    Eu sunt multumita de abon Cosmote… De mai bine de 4 ani am si imi convine pt ca sunt cam comoda si nu vreau sa umblu sa imi incarc cartela, plus ca nu ma pricep la probleme ca cea cu care te confrunti tu.

    • Ironia.ro says:

      Dar nu umblu dupa incarcat, imi incarc de acasa prin homebank. Mi-e mi s-a luat de abonament si la Orange si la Cosmote si prefer cartela, imi place ca imi activez exact ce vreau eu pe ea in functie de necesitatile mele.

  • Nexia says:

    Nu pot sa comentez pe partea de servicii de telefonie oferite de Cosmote insa pot pe cea de net , am de la ei un stik si nu pot sa fac nimic , cand vreau sa fac ceva cu el ( odata pe saptamana poate am nevoie ) nu merge , factura platita , semnal si nu merge deloc , de fiecare data acelasi raspuns , nu-ti place fa reclamatie . Sa nu dea cel de su sa ma cert cu ei ca sii cu cei de la Orange . App eu inregistrez convorbirile si cand nu imi lamuresc cu ei problema pana in capat pe banii mei , i anunt ca-i dau in judecata , sa vezi ce repede te suna ei sa-ti rezolve problemele .

  • Dmm says:

    Am citit ce ati scris aici si din punctul meu de vedere chiar este o magarie.Mie mi s`a intamplat chiar azi sa`mi cumpar cartela valorica si cand Hopa…”Nu mai ai acces la optiunea reincarcare”…Fara niciun raspuns,explicatie…Bineinteles ca nu pot suna sa vb cu un operator.Mi se inchide apelul.Nu mi se pare ceva normal.Eu ca si cetatean european,platindu`mi toate darile catre stat,bla bla nu accept sa mi se intample asta.Nu mai pui la socoteala k ai nevoie urgent sa suni…Bv ironia ;)

  • Daniel says:

    Alta magarie : Eu locuiesc in Norvegia , imi incarc in fiecare luna cartela de cosmote , apelez , primesc apeluri de pe aceea cartela , si acum 2 zile ma trezesc ca nu pot suna sau primi apeluri ,
    Sun la relatii cu clientii , iar ei imi spun ca Cartela este pe abonament de cateva zile , iar eu mi am dat acordul pentru a ceda unui alt utilizator care a vrut sa isi faca abonament cu acest numar .
    Acum le-am trimis avocatul pe cap , astept raspunsul de la sesizarea pe care am trimis-o celor de la cosmote…
    Asta este frauda si se pedepseste cu inchisoarea:)

  • Lidia says:

    Eu am patit altceva… Este a doua oara in ultimele luni cand imi reincarc electronic si nu imi intra creditul… pur si simplu merg la magazin, cer o reincarcare electronica, operatoarea efectueaza acest lucru, dau banii, primesc bonul si degeba…nu intra creditul. Raspunsul ? “Daa…apare ca s-a efectuat o reincarcare in sistem insa …nu stim de ce nu intra creditul. Faceti o reclamatie. :) ” Cred ca trec pe Orange…

Comenteaza

Adresa de email nu va fi publicata.

Copyright © 2011-2014 Ironia.ro Blog
Textele si imaginile de pe acest site pot fi preluate doar cu acordul expres al autorului si cu precizarea obligatorie a sursei.